Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 11:37:43 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/00354 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lehola küla, Mõisa tee // 6 // 
Nahkjala küla, 17 Keila-Haapsalu tee (Mõisa tee 6 sidekaabelliin) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punktist 2 . Ehitusteatise nr 2411201/22764 
(EHR menetlus 450416) ehitusprojekti kooskõlastus Transpordiameti 17.05.2024 
kirjaga nr 7.1-2/24/6993-4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27234217>  (menetlus nr: 
469097), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister